viernes, 23 de septiembre de 2011

Rosal de la Frontera























Hola em dic Eila Ruiz Velasco, sóc alumna de 4t de secundària de l'escola Sant Antoni Maria Claret.
E creat aquest blog per poder treballar en l'assignatura d'informàtica, on veurem diferents bloggs de companys i comparitremos diferents opinions sobre diferents temes.
He posat aquesta foto de principal perquè és on he passat les meves vacances. És el poble dels meus pares, on van néixer i dont tinc la malloria de família, és un poble petit que es troba a Huelva i es diu Roser de la Frontera. Com diu el nom està en la frontera que dóna Espanya amb Portugal. 
He estat passant gairebé totes les vacances en aquest poble i encara no em cansat ni crec que em cansi doncs convido a la demas gent a que vingui a visitar-ja que encara que sigui petit és bonic que és fira tothom s'ho passa bé.

14 comentarios:

  1. Hola Eila, la presetació del teu bloc, es super chula, el teu article es sobre el teu poble, i m'agrada molt, algun estiu aniré jajajaja :)

    ResponderEliminar
  2. oohhhh Rosal de la Frontera, bon blog adeu

    ResponderEliminar
  3. esta molt be el blog i la foto m'encanta!:)

    ResponderEliminar
  4. Eila!! aveure si m'invitas mai jajaj! M'agrada molt el teu bloc les fotos són super xules !
    Un petó molt fort (:

    ResponderEliminar
  5. molt xulo el teu bloc i la foto mas todavia:)
    aver si vamos un año ajjaja

    ResponderEliminar
  6. Eila, esta molt chulo el teu blog, i la foto també m'agrada molt, avera si algun estiu em paso per visitar-lo. (:

    ResponderEliminar
  7. primaaaaaaaaaaa mencanta tublog muy curradito jajajaaaaaa:$

    ResponderEliminar
  8. esta molt be aquest bloc m'agrada molt i esta molt bé presentat!!

    ResponderEliminar
  9. Que bonito Eila todo tu blog, ya sabes lo que toca hoy eeh el regalito xd. Cuidate bonyta!

    ResponderEliminar
  10. holas eila,magrada molt aquesta foto que as posat,el fons notant jajaja.

    ResponderEliminar
  11. Molt bona publicació jo no tinc poble on estiuejar però m'agradaria OKK deu

    ResponderEliminar
  12. Esta be el teu poble pero m'agrada més el meu XD

    ResponderEliminar
  13. esta molt bonic i el poble es nota que es petit pero bonic http://www.gratisparaweb.com/

    ResponderEliminar